breitling

Zegarki marki Breitling

Logo w kształcie litery B zawsze służyło jako symbol najwyższej jakości. Pokolenia pilotów polegały na solidnych zegarkach marki Breitling. W wodzie lub na lądzie, Breitling to  najlepszy wybór dla wielbicieli chronometrycznej precyzji. Założona w 1884 roku niezależna firma jest jedną z najbardziej utytułowanych marek w historii szwajcarskiego przemysłu zegarmistrzowskiego i zapewne jest znana każdemu wielbicielowi zegarków.

Zegarki marki Breitling

Breitling to jedna z niewielu niezależnych, ale także jedna z najbardziej utytułowanych firm w szwajcarskim przemyśle zegarmistrzowskim. Modele Chronomat i Navitimer można zaliczyć do najsłynniejszych zegarków pilotowych w historii. Najnowsze modele marki Breitling posiadają certyfikat COSC, gwarantujący wysokiej jakości mechanizmy zegarka. Łącząc tradycję i innowacyjność: jako firma rodzinna, breitling zegarki zyskały sławę, stając się jednym z najważniejszych producentów zegarków na świecie. Niezawodność w działaniu oraz precyzja z jaką zostały wykonane sprawiają, że nowe pokolenia również przekonują się do modeli zegarków tej marki. Innowacyjność i design przyczyniają się do tego, że marka pozostaje rozpoznawalna na rynku, a sprzedaż z roku na rok rośnie. 

Czy historia marki ma znaczenie?

Chronografy Breitlinga wyrobiły sobie markę w lotnictwie. Wprowadzony na rynek w 1936 roku chronograf był produkowany do kokpitów samolotów i był używany przez wielu producentów samolotów. Dzięki temu modelowi marka Breitling podpisała kontrakt z Królewskimi Siłami Powietrznymi oraz Siłami Powietrznymi Stanów Zjednoczonych. Chronomat zaprezentowany w 1947 roku, a także jego wyrafinowany następca, Navitimer, pomogły Breitlingowi umocnić się na nadgarstkach pilotów. Okrągły suwak logarytmiczny był główną cechą Navitimer. Dzięki tak istotnej roli w historii, zegarki tej marki już dawno zyskały na popularności, a z czasem tylko umacniają swoją pozycję na rynku. Dla sympatyków zegarków marka ta jest bardzo znana i ceniona. Niepowtarzalna historia założycieli firmy dodaje jej produktom charakteru oraz wyróżnia je na tle produktów konkurencyjnych marek.